SlovenskyEnglish

Úvod » Produkty » Routledge Media and Cultural Studies Online

Tento produkt se stal součástí jiného produktu a uvedené informace již nejsou aktuální!

Co dál?

Vybrali jsme z naší nabídky zdroje, které mohou Routledge Media and Cultural Studies Online alespoň z části nahradit:

Potřebujete něco trochu jiného? Nabídka e-zdrojů je široká a výběr není jednoduchý.

Povězte nám o konkrétních potřebách a aktuální skladbě zdrojů, dostupných ve vaší organizaci. My vám pomůžeme vybrat ty nejrelevantnější zdroje pro vás.

Kontaktujte nás

Routledge Media and Cultural Studies Online

Producent: Taylor & Francis Group, an Informa business
Partner: Taylor & Francis Group (Books)
Typ: Encyklopedie
Platforma: Routledge Reference Online
URL: Homepage produktu / Product info
Obory: Mediální a komunikační studia 

Chcete vědět víc?
Pište a volejte, Filip Vojtášek má odpovědi na všechny vaše dotazy.

Popis produktu

Seznam nabízených titulů a další informace: Routledge Reference Online – Browse Booklist
Počet nabízených titulů: 422 (únor 2013)
Typ dokumentů: encyklopedie, příručky
Způsob zpřístupnění: online
Možnost vzdáleného přístupu: ano
Způsob získání: předplatné
Možnost výběru jednotlivých titulů: ne – předem sestavené tematické kolekce
Počet současně pracujících uživatelů: neomezený
Formát e-knih: HTML
Zvláštní funkce: křížové odkazy, poslání hesel do e-mailové schránky
Licenční podmínky: License Agreement
Cena: na vyžádání

Kolekcia Routledge Media and Cultural Studies Online sprístupňuje na jednom mieste príručky a encyklopédie vydavateľstva Routledge pre mediálne a kultúrne štúdiá od filmovej a televíznej teórie, súčasného divadla, čínskeho divadla po fotografické umenie 19. storočia.

Poslední novinky

Užitečné nástroje a materiály

Manuály a uživatelská dokumentace