SlovenskyEnglish

Úvod » Produkty » International Encyclopedia of Communication

International Encyclopedia of Communication

Producent: Wiley-Blackwell
Partner: Wiley
Typ: Encyklopedie
Platforma: Blackwell Reference Online
URL: Homepage produktu / Product info
Obory: Mediální a komunikační studia | Psychologie a kognitivní věda 

Chcete vědět víc?
Pište a volejte, Filip Vojtášek má odpovědi na všechny vaše dotazy.

Popis produktu

Online verze 12 svazkové encyklopedii vydává nakladatelství Wiley-Blackwell společně s International Communication Association (ICA). Obsahuje 1339 abecedně setříděných záznamů rozdělených do 29 oblastí, každá z těchto oblastí je uvedena předním odborníkem daného oboru. Encyklopedie pokrývá komunikační studia, jejich teorie, mediální a komunikační fenomény, výzkumné metody, problémy, koncepty a rozdělení do geografických oblastí. Redaktorské části zahrnují teorii a principy komunikace, mezilidskou komunikaci, žurnalistiku, komunikaci mezi rozdílnými kulturami a skupinami, mediální dopady, strategickou komunikaci/PR, komunikační a mediální právo, politiku, technologie a systémy ve světě.

Encyklopedie nabízí sofistikované možnosti vyhledávání, funkci křížových odkazů tzv. cross-reference, předmětový slovník a komplexní rejstřík. Údaje jsou řazeny od podrobného vysvětlení hlavních témat po krátké popisy klíčových pojmů. Záznamy vytvářejí a editují členové mezinárodního týmu ICA, který je složen ze špičkových vědců a učitelů.

Tato jedinečná a rozsáhlá kolekce je důležitým informačním zdrojem pro instituce, které jsou zaměřeny na komunikační a mediální studia.