SlovenskyEnglish

Úvod » Novinky » Vědecká videa populární v roce 2020

Vědecká videa populární v roce 2020

11. 1. 2021 - MyJoVE Corp.

Výběr vědeckých videí, která byla v roce 2020 nejčastěji přehrávána na platformě JoVE Research, je k dispozici. Playlist nabízí tři videa v každé sekci – Behavior, Biochemistry, Bioengineering, Biology, Cancer Research, Chemistry, Developmental Biology, Engineering, Environment, Genetics, Immunology and Infection, Medicine & Neuroscience. U většiny videí je možné zhlédnout prvních 20 vteřin, kompletní videa mohou sledovat uživatelé z institucí s předplatným příslušné sekce časopisu JoVE.

Journal of Visualized Experiments (JoVE) je prvním recenzovaným odborným video časopisem, jehož cílem je vědcům pomáhat zvyšovat produktivitu, efektivitu a reprodukovatelnost výzkumu. JoVE je producentem pečlivě vybraných videí s vědeckým obsahem, která procházejí recenzním řízením, a která prezentují nejnovější vědecké poznatky, vloni počet videí přesáhl 10 000.

Chcete se o JoVE dozvědět více? Kontaktujte Jakuba Petříka (ČR) nebo Miriam Suchoňovú (SR) nebo si projděte videa dostupná v režimu open access.

Oficiální tisková zpráva
Informace z Katalogu

Chcete vědět víc?
Pište a volejte, Jakub Petřík má odpovědi na všechny vaše dotazy.