SlovenskyEnglish

Úvod » Produkty » Společenské vědy / Umění » Člověk a společnost » Mediální a komunikační studia


Zpřesněte hledání

Typ dat
Platforma
Vydavatel

Mediální a komunikační studia

Počet nalezených produktů: 52

60 MINUTES: 1997-2014
Producent: různí / Alexander Street
Typ dat: Audiovizuální dokumenty

Slavný pořad americké televize CBS 60 Minutes označil deník The New York Times za „jeden z nejvýznamnějších publicistických pořadů, co se kdy objevil na americké obrazovce“. Alexander Street nyní nabízí jedinečnou videokolekci a vstup do kompletního archivu z let 1997–2014.

ASSIA: Applied Social Sciences Index and Abstracts
Producent: ProQuest LLC
Typ dat: Bibliografie / Abstrakty

Databáze ASSIA: Applied Social Sciences Index and Abstracts je zdrojem informací o sociologii a psychologii a příbuzných oborech. Obsahuje cca 380 000 kompletních záznamů (s měsíčním přírůstkem cca 1 500 záznamů) z více než 500 mezinárodních anglojazyčných zdrojů od roku 1987 – Source List. Pokrývá produkci 16 zemí v oborech jako antropologie, etnologie, komunikace, kriminologie, pedagogika, politologie, právo, psychologie, sociologie, sociální práce, urbanismus, zdraví a dalších.

Associated Press Collections Online
Producent: GALE, part of Cengage Learning
Typ dat: Primární prameny

Zbierky zdigitalizovaných materiálov americkej tlačovej agentúry Associated Press (AP) ilustrujú americké aj všeobecné dejiny 20. storočia:

Communications and Mass Media Collection
Producent: GALE, part of Cengage Learning
Typ dat: Bibliografie / Abstrakty

Záznamy článků z 250 odborných titulů – Titles List – zaměřených na reklamu, public relations a příbuzné obory.

Current Contents® - Social and Behavioral Sciences
Producent: Thomson ISI
Typ dat: Bibliografie / Abstrakty

Soubor databází Current Contents představuje elektronickou online verze tištěných Current Contents, která velmi rychle zpřístupňuje obsahy předních odborných časopisů (celkem tento soubor pokrývá přes 8 420 časopisů a obsahuje přes 6 000 000 záznamů), 2 000 knih (s uvedením adres vydavatelů, autorů) i na 7 000 vyhodno­covaných web adres, a doprovázeny abstrakty. Aktualizace probíhá týdně. Pole databáze a jejich popis, vyhledávání viz Field Guide.

Disability in the Modern World: History of a Social Movement
Producent: různí / Alexander Street
Typ dat: Plnotextové a multimediální databáze

Tato kolekce se připravuje.

Gale Directory of Publications and Broadcast Media
Producent: GALE, part of Cengage Learning
Typ dat: Katalogy / Registry / Soupisy / Adresáře

Gale Directory of Publications and Broadcast Media obsahuje seznam a informace o 57 000 radio a televizních stanic, kabelových společností, vydavatelů tištěných medií. Vedle kontaktních údajů jsou uvedeni vedoucí pracovníci, vydavatelé, vlastníci a další.

IBSS: International Bibliography of Social Sciences
Producent: ProQuest LLC
Typ dat: Bibliografie / Abstrakty

Bibliografická databáze, z produkce LSE – London School of Economics and Political Science, s téměř 2 500 000 záznamů s abstrakty vzniká excerpcí z více jak 2 800 časopisů (A-Z list of journals) a 7 000 knih ročně z oblasti společenských věd ze 100 zemí a v 90 jazycích. Přírůstek nyní činí téměř 100 000 záznamů ročně, retrospektiva od roku 1951. Asi 30% původních materiálů je v jiných jazycích (60) než v angličtině, v tom případě je uveden původní titul a anglický překlad. Pokrývá obory ekonomika, politické vědy, vědy o chování, sociální vědy.

Meet the Press
Producent: Alexander Street
Typ dat: Audiovizuální dokumenty

Kolekce poskytuje streaming online videí téměř všech pořadů Meet the Press – nejdéle vysílaného televizního publicistického pořadu v USA – od jeho prvního vysílání v roce 1947 po současnost.

Paley Center Seminars
Producent: The Paley Center for Media
Typ dat: Audiovizuální dokumenty

Paley Center Seminars je exkluzívna video kolekcia rozhovorov s osobnosťami, televíznymi autormi a producentmi a významných panelových diskusií. Súčasťou je 300 nafilmovaných seminárov od The Paley Center for Media (pôvodne The Museum of Television & Radio) v New Yorku a Los Angeles. V týchto živých diskusiách popredné osobnosti v médiách diskutujú o tvorivom procese, aktuálnych témach v tvorbe a témy ako napr. vplyv médií na súčasnú spoločnosť. Zahŕňa témy od prezidentských reklamných kampaní po reality show, od tvorby seriálov po Madeline Albright a Henry Kissingera rozprávajúcich o médiách a zahraničnej politike.